Biznes.PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Finanse, notowania, gospodarka i prawo, czyli wiadomości biznesowe.
Czwartek, 19 lipca 2018

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Polacy nie lubią reklam w internecie - blokują ich najwięcej



Polacy nie lubią reklam w internecie - blokują ich najwięcej

wGospodarce.pl, 13.08.2017

Według raportu spółki OnAudience. com w polskim internecie blokowanych jest 46 proc. wszystkich wyświetlanych reklam, co daje 8 proc. wzrost rok do roku. Na drugim miejscu znalazła się Grecja z 44 proc. blokowanych wyświetleń, a na trzecim Norwegia, gdzie blokuje się ich 42 proc.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne.

Wyższa pensja nie oznacza większych oszczędności. Co Polacy zrobiliby z podwyżką? [RAPORT], 18.07.18

Polacy bardzo polubili płatnoœci mobilne, 17.07.18

Wyższa pensja nie oznacza większych oszczędności. Co Polacy zrobiliby z podwyżką? [RAPORT], 17.07.18


ArchiwumPrywatność

Wiadomości biznesowe

Polska Prasa Biznes © 2005-2018