Pozostałe
• ONZ: Rosyjskie weto w sprawie rezolucji o zapobieganiu wy¶cigowi zbrojeń nuklearnych w Kosmosie,
• Hiszpania: Media: premier Sanchez nie stworzył koalicji na rzecz uznania niepodległo¶ci Palestyny,
• Sejm przerwał obrady,
• USA: Spokojna sesja na Wall Street, mocno rosły akcje Tesli,
• USA: Spiker Izby Reprezentantów wzywa do ust±pienia rektor Uniwersytetu Columbia,
• Polska kupi od USA superbroń. Wydamy ponad 5 mld zł,
• Sejm: Borys: program "Aktywna szkoła" jest inwestycj± w dzieci i młodzież,
• Znów trzęsienie ziemi w zarz±dzie PKP Cargo,
• Ukraina: Uzyskanie paszportu przez mężczyzn w wieku 18-60 lat będzie możliwe tylko w kraju,
• USA: Departament Stanu wyraził zgodę na sprzedaż Polsce rakiet przeciwradarowych AARGM-ER,
• UE: Komisarz do TikToka: nasze dzieci to nie króliki do¶wiadczalne,
• UE: PE przyj±ł dyrektywę ws. pracowników platform cyfrowych,
• Wiceszef MRiRW: na realizację KPO w rolnictwie jest ok. 9 mld zł,
• Macedonia Płn.: W wyborach prezydenckich prowadzi kandydatka opozycji Siljanowska-Dawkowa,
• Czy po 1 lipca małe firmy zabij± ceny pr±du?,
• PE przyj±ł przepisy, które maj± wzmocnić walkę z praniem brudnych pieniędzy w UE,
• Podkarpackie: w szkołach podstawowych nauczane będ± robotyka i programowanie,
RP.pl, 06.11.2017
Kampanie reklamowe, zachęcające klientów do rezerwowania noclegów bezpośrednio na stronach hoteli, a nie u internetowych agentów, były opłacalną inwestycją - ocenia w raporcie Kalibri Labs
Podobne.