Polska Prasa »
» Zbudowali port za miliard dolarów, ale statki nie chcą tam cumować. Dlaczego?
Pozostałe
• Orlen uboższy o miliardy złotych,
• Kosiniak-Kamysz: w piątek NKW PSL zatwierdzi listy do Parlamentu Europejskiego,
• Litwini mają nietypowy pomysł. Stąd chcą wziąć pieniądze na zbrojenia,
• Rząd Węgier: pozwiemy sieć sklepów Spar o zniesławienie,
• Złoty w czwartek wieczorem umacniał się do głównych walut,
• Nieznane zamienniki soli,
• Francuskie inwestycje w Polsce osiągnęły 108 mld zł,
• Rynek wodoru będzie wart nawet 1,4 bln dolarów rocznie,
• W wyborach do PE zarejestrowano 40 komitetów; do 2 maja mają czas na rejestrację list kandydatów,
• Niemcy robią krok do przodu ws. śladu węglowego stali,
• Jemen: Brytyjski okręt zestrzelił pocisk balistyczny wystrzelony przez Huti,
• Kanada: Honda zainwestuje w produkcję samochodów w Kanadzie,
• Powstaną nowe elektrownie fotowoltaiczne. Jest umowa kredytowa,
• Sejm: Trzecia Droga złożyła do Sejmu projekt nowelizacja kodeksu postępowania karnego,
• To był bardzo dobry rok dla lidera rynku budowlanego,
• Kanada: Ukraińcy protestują przeciwko uchyleniu sankcji na rosyjskie dostawy dla Airbusa,
• Niemcy: Bundestag debatował o 20. rocznicy rozszerzenia Unii Europejskiej,
• Raport: w kolejnych 25 latach wodór stworzy rynek wart 1,4 bln dolarów rocznie,
• Opolskie: Zmiany w zarządzie Grupy Azoty ZAK,
• Wenecja za opłatą: eksperyment w skali świata,
WNP.pl, 19.04.2018
Każdego roku około 60 tys. statków przepływa przez Ocean Indyjski, mijając port Hambantota na południowym krańcu Sri Lanki, którym zarządza chiński państwowy operator China Merchants. Prawie żaden z nich nie zatrzymuje się tam, by rozładować towary.
Podobne.
• RPO pyta MON, dlaczego uznał transseksualizm za przesłankę dyskwalifikującą ze służby,
• Pogłębia się osłabienie złotego. Oto dlaczego tak się dzieje,