Pozostałe
• Prof. Pinkas: Szarlatani fundują ludziom ułudę, powinni za to odpowiedzieć (wywiad),
• Karkonosze: Nadal można znaleźć noclegi na majowy weekend,
• Strefa Gazy: Izraelskie lotnictwo i czołgi kontynuują ataki,
• Badanie: 22 proc. firm w Polsce planuje przyjmować do pracy osoby po 60.,
• Ekonomista rolnictwa: musimy przygotować się do konkurowania z Ukrainą na rynkach UE,
• Włochy: Restaurator zmęczony bezskutecznym poszukiwaniem kelnerów kupił roboty,
• Prognoza pogody na 20 i 21 kwietnia,
• Każdy nowo wybrany wójt czy burmistrz musi to wiedzieć,
• Prezydent Duda: kanadyjska Polonia to licząca się społeczność,
• Nikaragua: Nasilają się represje reżimu Ortegi wobec dziennikarzy,
• Strefa Schengen: rzeczywistość przerosła oczekiwania,
• Szef MSZ Iranu: nie wykryto związków Izraela z atakiem w pobliżu Isfahanu,
• Reuters: korespondent wojenny rosyjskiej "Izwiestiji" zabity na Ukrainie,
• Latynoamerykańskie Stowarzyszenie Stali domaga się podwyższenia ceł dla Chin,
• Kolumbia: Rząd zapowiada "kontrofensywę przeciwko mafiom pustoszącym Amazonię",
• Irak: Silna eksplozja w bazie wojskowej w pobliżu Bagdadu,
• Węgry: Orban rozpoczął kampanię wyborczą do Europarlamentu, zapowiadając okupację Brukseli,
Forsal.pl, 12.09.2018
psav zdjęcie główneZmieni się jednak nie tylko paliwo, ale sposób, w jaki używamy samochodów. Auta będą zupełnie podłączone i połączone z innymi urządzeniami. Samochody staną się smartfonami na drodze mówi w wywiadzie Wolf-Stefan Specht.O tym, jak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji i jaki zmian możemy się spodziewać, w dalszej części wywiadu. psav video
Podobne.
• Rząd działa. Wyśle polską żywność do Chin,
• Dość! Poczta Polska będzie strajkować,
• Akcjonariusze Orange Polska mają za sobą ważne decyzje. Oto, co postanowili,
• Wiceprezes Taurona: jeśli nie byłoby mrożenia cen energii, taryfa dystrybucyjna wymagałaby wzrostu,
• Były prezes PFR rezygnuje,
• PKP Intercity z nowym zarządem. Dawny prezes wraca na stanowisko,
• Volkswagen w Polsce osiągnął trzeci taki wynik w historii,
• Policzyli auta elektryczne w Polsce. Problem wciąż ten sam,
• E-auta zdominują motoryzację, ale ropa nie zaginie,
• PB": w Polsce auta znów schodzą na pniu, w Niemczech gorzej,