Pozostałe
• Opolskie: Unikający kary za narkotyki znów je miał, gdy teraz zatrzymała go policja,
• Podatek od bonu energetycznego - minister klimatu wyjaśnia,
• Wrażliwe dane giną z przesyłek. Urząd upomina Pocztę Polską,
• Ministerstwo Klimatu: udało się wypracować porozumienie w sprawie przyszłości lasów,
• Wybory do PE: Część obecnych europosłów PiS bez miejsca na liście,
• Urzędnicy muszą karmić jedwabniki. Reszta nieważna,
• Prawo do naprawy ma dać 170 mld euro oszczędności,
• Polskie nieruchomości mniej atrakcyjne? Ekspert wyjaśnia,
• Pocztowcy protestują przeciw planowi masowych zwolnień,
• Policjanci zlikwidowali nielegalny salon gier w Makowie Mazowieckim,
• Tusk po spotkaniu Sunakiem: rozmawialiśmy o bezpieczeństwie Europy,
• Sunak: między Polską a Wielką Brytanią jest więź, która buduje bezpieczeństwo,
• Lubelskie: Sokola rodzina na kominie elektrociepłowni Wrotków wreszcie w komplecie,
• Nowa inwestycja w polskie grunty przemysłowe i logistyczne,
• Kamiński: sposób prowadzenia komisji śledczej przez Dariusza Jońskiego (KO) jest niedopuszczalny,
• Aluminiowy potentat otworzył nowy zakład recyklingu,
• MAP: Poczta Polska wymaga kompleksowej transformacji,
• Finlandia: 10-latek zginął pod kołami pługa śnieżnego,
• Eksperci: ból przewlekły w Polsce ma twarz kobiety ponad 5 mln kobiet cierpi z jego powodu,
Forsal.pl, 25.09.2018
psav zdjęcie główneWynika to z raportów Deloitte "Powering the future of mobility" i "A reality check on advanced vehicle technologies". Według różnych szacunków do 2030 roku po światowych drogach może jeździć od 56 do nawet 160 mln aut elektrycznych oraz hybryd plug-in. Producenci aut i firmy technologiczne inwestują ogromne środki, aby udoskonalić oraz popularyzować pojazdy elektryczne i autonomiczne. Te pierwsze mogą zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko spowodowane przez spalanie paliw kopalnych. Z kolei samochody autonomiczne mają szansę...
Podobne.