Polska Prasa »
» Czy fragmenty książki można użyć do celów komercyjnych i marketingowych?
Pozostałe
• Sekretarz stanu USA: Pekin może odegrać konstruktywną rolę w kryzysach międzynarodowych,
• Niemcy: Odnawialne źródła wytworzyły 56 proc. energii w pierwszym kw. 2024 r.,
• Jeden z krajowych liderów fotowoltaiki wchodzi w nową działalność,
• Francuski koncern woli Stany Zjednoczone. Zaskakująca wypowiedź prezesa,
• Sikorski: mam nadzieję, że Putin nie będzie aż na tyle szalony, żeby poważyć się na całe NATO,
• Wiceszef MON: na przystąpieniu do europejskiej tarczy antyrakietowej Polska może tylko zyskać,
• Brudziński: trzeba zrobić wszystko, by w wyborach partie konserwatywne objęły większość w PE,
• Wielkopolskie: Ostrzeżenie meteorologiczne przed przymrozkami na północy regionu,
• Problemy z wielkim przejęciem w górnictwie,
• Manewry NATO w Finlandii drażnią Kreml,
• Dramatyczny wzrost wielkości luki VAT. Minister ujawnia,
• Ukraina: Wywiad wojskowy: rosyjski śmigłowiec Ka-32 spłonął na lotnisku w Moskwie,
• USA: Batalion izraelskiej armii nie zostanie objęty amerykańskimi sankcjami,
• Czy rekonstrukcja rządu obejmie także Ministerstwo Przemysłu?,
• Grecja: Ponad 300 bomb z II wojny światowej znaleziono w mieście pod Atenami,
• Warszawie obraduje NKW PSL; zajmuje się kandydatami na listy do Parlamentu Europejskiego,
• Warmińsko-Mazurskie: SG: Kolumbijczycy pracowali "na czarno pod Elblągiem,
• MRPiPS: rusza kolejna tura naboru wniosków do nowej odsłony programu "Maluch",
• Pomorskie: Sprawca rozboju schował się przed policją za suszarką do ubrań,
GazetaPrawna.pl, 10.11.2018
Uliczne reklamy nie mogą obyć się bez promocji literatury. Jest ona najczęściej reklamowana za pośrednictwem witryn księgarń. Wybrane publikacje są eksponowane większą niż standardową okładką, krótkimi recenzjami czy cytatami z treści danej książki. Ale czy tego typu działania pozostają w zgodzie z uprawnieniami twórców wynikającymi z przepisów prawa autorskiego i praw pokrewnych?
Podobne.
• Czy rekonstrukcja rządu obejmie także Ministerstwo Przemysłu?,
• Konieczny: TikTok nie stanowi większego zagrożenia niż np. Instagram czy LinkedIn,
• Neneman: podatek wyrównawczy może objąć maksymalnie nawet 7 tysięcy podmiotów,