Biznes.PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Finanse, notowania, gospodarka i prawo, czyli wiadomości biznesowe.
Wtorek, 16 kwietnia 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Lidl za karę będzie musiał edukować konsumentów



Pozostałe

Niemcy od lat mogli zaniżać dane o emisji kopalń, WNP.pl

Prokurator Generalny o użyciu Pegasusa w Polsce: kontrola objęła 578 osób, WNP.pl

Płock: W Muzeum Memów nowa wystawa, wśród eksponatów znajdą się dzieła sztucznej inteligencji, WNP.pl

Raport: coraz więcej studentek na uczelniach technicznych, WNP.pl

Posłowie PiS z kontrolą poselską w resorcie klimatu, WNP.pl

Posiadanie niektórych obligacji skarbowych przestanie się opłacać, WNP.pl

"NYT" o odparciu ataku Iranu na Izrael: wielki sukces Bidena może okazać się nietrwały, WNP.pl

Słowacja: Premier Fico o pakcie migracyjnym UE: to dyktat, nie solidarność, WNP.pl

Wskaźnik ROE sektora bankowego na koniec II wyniósł 12,50 proc., ObserwatorFinansowy.pl

Raport: w 120 radach nadzorczych z ok. 400 spółek z GPW jest tylko jedna kobieta, WNP.pl

Leszczyna: będzie zawiadomienie do prokuratury ws. Cieszyńskiego, WNP.pl

W. Brytania: Media: wśród nielegalnych imigrantów najwięcej jest teraz Wietnamczyków, WNP.pl

Poznań: Z.Czerwiński (PiS): będzie audyt i rozliczenie ekipy prezydenta Jaśkowiaka z "przepalania" pieniędzy, WNP.pl

Prezydent Słowacji: Polska jest dla nas kluczowym partnerem, WNP.pl

Czaputova: nowy rząd Słowacji kontynuuje wszystkie rodzaje pomocy dla Ukrainy, WNP.pl

Kolejne oszustwo inwestycyjne, policja apeluje o rozwagę przy planach pomnażania oszczędności, WNP.pl

A.Duda o pomyśle budowy tzw. żelaznej kopuły nad Europą: to biznesowy projekt niemiecki, WNP.pl

Piątkowski w RMF: Polska jest krajem niedoinwestowanym, wGospodarce.pl

Ukraina: Media: SBU zniszczyła rosyjski radar w obwodzie briańskim, WNP.pl

Borrell w "Le Monde" o nowych sankcjach na Iran: trzeba mieć coś, na co da się je nałożyć, WNP.pl

Lidl za karę będzie musiał edukować konsumentów

Forsal.pl, 13.11.2018

psav zdjęcie główneDecyzja prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczy kampanii marketingowej przeprowadzonej przez sieć dyskontów jesienią 2016 roku. Zgodnie z zasadami promocji, klienci Lidla mogli w terminie 30 dni od zakupu zwrócić towar w dowolnym sklepie tej sieci. Oddając produkty, konsumenci musieli pokazać paragon oraz opakowanie towaru, przy czym zawartość mogła być częściowo zużyta. Jak podał Urząd, sieć dyskontów zakończyła akcję promocyjną nagle po niespełna dwóch tygodniach, mimo że regulamin przewidywał, że musi to zrobić...

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne.

Lidl i Biedronka w tarapatach: Interwencja UOKiK, 15.03.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości biznesowe

Polska Prasa Biznes © 2005-2024