Pozostałe
• Zamknięcia na giełdach w Europie,
• Komisarz UE: wejście Ukrainy do Unii wymagałoby zwiększenia budżetu nawet o 20 proc.,
• Śląskie: Ł. Kohut na liście KO do Parlamentu Europejskiego,
• Raport: Polacy spędzają w biurze 60 proc. czasu sprzed pandemii,
• Klub PiS zebrał się na posiedzeniu w siedzibie partii w Warszawie,
• Mural Sasnala upamiętniający prof. K. Modzelewskiego odsłonięto w Warszawie,
• Raport: ponad 280 mln ludzi dotkniętych głodem w 2023 r.,
• Wielkopolskie: We Wrześni władzę może przejąć komisarz,
• Budka: moim zadaniem zbudowanie jak największego poparcia dla listy KO w okręgu śląskim,
• Wiceszef MON: 14 sierpnia WOT zostaną podporządkowane Sztabowi Generalnemu WP,
• Sejm: Duszczyk: Polska jest przeciw unijnemu Paktowi o Migracji i Azylu,
• Złoty po południu w środę stracił do głównych walut,
• To będzie czarny koń rynku paliw,
• Producent samolotów zanotował kwartalną stratę. Przez problemy z jakością,
• RPO pyta MON, dlaczego uznał transseksualizm za przesłankę dyskwalifikującą ze służby,
• Czy już nie będziemy mieli nic do powiedzenia w Unii?,
• Skrót wiadomości ze spółek giełdowych - środa,
• Trela (Lewica): komisja śledcza musi sprawdzić, czy Pegasusem nie zarządzał szef CBA,
Forsal.pl, 15.11.2018
psav zdjęcie główneBudowaną przez siedem lat linię kolejową otworzyli król Maroka Mohammed VI oraz prezydent Francji Emmanuel Macron, którzy wspólnie przejechali odcinek z Tangeru do stolicy kraju Rabatu. Inwestycja, której koszt przekroczył 2 miliardy dolarów, została w 51 proc. sfinansowana przez Francję. Maroko pokryło 28 proc. kosztów - kupując m.in. produkowane przez francuską firmę Alstom pociągi - a pozostałe 21 proc. - Arabia Saudyjska, Kuwejt i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Pociąg, który podczas testów osiągnął prędkość 357 km/godz., będzie...
Podobne.
• ONZ: ponad 70 milionów ludzi w Afryce cierpi głód z powodu suszy i wysokich cen żywności,