Pozostałe
• Orlen uboższy o miliardy złotych,
• Kosiniak-Kamysz: w piątek NKW PSL zatwierdzi listy do Parlamentu Europejskiego,
• Litwini mają nietypowy pomysł. Stąd chcą wziąć pieniądze na zbrojenia,
• Rząd Węgier: pozwiemy sieć sklepów Spar o zniesławienie,
• Złoty w czwartek wieczorem umacniał się do głównych walut,
• Nieznane zamienniki soli,
• Francuskie inwestycje w Polsce osiągnęły 108 mld zł,
• Rynek wodoru będzie wart nawet 1,4 bln dolarów rocznie,
• W wyborach do PE zarejestrowano 40 komitetów; do 2 maja mają czas na rejestrację list kandydatów,
• Niemcy robią krok do przodu ws. śladu węglowego stali,
• Jemen: Brytyjski okręt zestrzelił pocisk balistyczny wystrzelony przez Huti,
• Kanada: Honda zainwestuje w produkcję samochodów w Kanadzie,
• Powstaną nowe elektrownie fotowoltaiczne. Jest umowa kredytowa,
• Sejm: Trzecia Droga złożyła do Sejmu projekt nowelizacja kodeksu postępowania karnego,
• To był bardzo dobry rok dla lidera rynku budowlanego,
• Kanada: Ukraińcy protestują przeciwko uchyleniu sankcji na rosyjskie dostawy dla Airbusa,
• Niemcy: Bundestag debatował o 20. rocznicy rozszerzenia Unii Europejskiej,
• Raport: w kolejnych 25 latach wodór stworzy rynek wart 1,4 bln dolarów rocznie,
• Opolskie: Zmiany w zarządzie Grupy Azoty ZAK,
• Wenecja za opłatą: eksperyment w skali świata,
Forsal.pl, 21.12.2018
psav zdjęcie główneEmisje samochodów mają pokaźnie zmaleć. Przyjęte przez UE nowe regulacje są częścią unijnego pakietu czystego transportu. W 2030 roku samochody osobowe powinny emitować 37,5 proc. mniej dwutlenku węgla w porównaniu do 2021 r. Auta dostawcze powinny emitować o 31 procent mniej. Do 2025 roku cel wynosi 15 proc.Przemysł motoryzacyjny mocno lobbował za tym, by normy nie były za bardzo wyśrubowane. Niemcy boją się załamania sprzedaży aut z silnikami spalinowymi, co kosztowałoby ich utratę miejsc pracy i podkopało branżę, której wartość...
Podobne.
• Ceny CO2 na trampolinie. Polska sprzedała uprawnienia za ponad 1 mld zł,
• UE: Europarlament przyjął bardziej rygorystyczne normy emisji CO2 dla ciężarówek i autobusów,
• Sztuczna inteligencja wytwarza setki razy mniej CO2 niż człowiek,