Biznes.PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Finanse, notowania, gospodarka i prawo, czyli wiadomości biznesowe.
Niedziela, 21 kwietnia 2019

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Drogi i tory dwa razy droższe. Po rezygnacji Astaldi do inwestycji trzeba dołożyć astronomiczną kwotę



Pozostałe

MFW: Na podniesieniu ceł straciliby wszyscy, Forsal.pl

Ceny wynajmowanych mieszkań ciągle rosną. Najdrożej w Warszawie, ale to nie tam wzrost był największy, Money.pl

Dekada zmian regulacji finansowych, Forsal.pl

Chrystus zmartwychwstan jest..., wGospodarce.pl

Rafalska: Inflacja nie zjada świadczenia 500 plus. Stać nas na więcej, Forsal.pl

Kandydatura Zełenskiego zostanie wycofana z wyborów? Jest pozew, Forsal.pl

wPolityce.pl: Premierzy na szczycie 1 maja w Warszawie z okazji przystąpienia Polski do UE, GazetaPrawna.pl

Likwidacja OFE. Bartosz Marczuk odpowiada opozycji i wyjaśnia wybór stojący przed Polakami, Money.pl

Specjalny wysłannik Volker zapowiada "długofalową" obecność USA na Ukrainie, Forsal.pl

PKN Orlen testuje wirnik wykonany metodą druku 3D, Forsal.pl

Trwają ciężkie walki na południu Trypolisu. Rośnie liczba ofiar konfliktu, Forsal.pl

Uczniowie imigranci doświadczą w Polsce kulturowego szoku, Forsal.pl

Wybory na Ukrainie. Kto mebluje głowę Zełenskiego?, GazetaPrawna.pl

23. sobota protestów żółtych kamizelek: "Wszystko dla Notre Dame, nic dla biedaków", Forsal.pl

Komunizm, oligarchia, biznes i co dalej? Kto mebluje głowę Zełenskiego, Forsal.pl

Polska lotniczym hubem Europy, wGospodarce.pl

Zełenski: Wszyscy oligarchowie łamiący prawo pójdą do więzienia, GazetaPrawna.pl

Ruszyło śledztwo ws. prania brudnych pieniędzy przez obalonego prezydenta Sudanu, Forsal.pl

Wild: Resort infrastruktury pracuje nad strategią polskiego lotnictwa, Forsal.pl

Liderzy opozycji składają Polakom życzenia na święta; mówią o nadziei i wyzwaniach, które czekają nasz kraj, GazetaPrawna.pl

Drogi i tory dwa razy droższe. Po rezygnacji Astaldi do inwestycji trzeba dołożyć astronomiczną kwotę

Dziennik.pl, 20.03.2019

Po zejściu firmy Astaldi z placu budowy kolejowej linii do Lublina do inwestycji trzeba dołożyć prawie miliard złotych. Brakuje mechanizmu waloryzacji umów.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne.

Rolnictwo: Drogi prąd pomoże w rozwoju zielonej energii, 19.04.19

Drogi w Polsce. Salini wraca na budowy, ale nadal są problemy z pieniędzmi, 17.04.19

Dwie drogi ekspresowe w planie inwestycyjnym UE, 13.04.19

Drogi i tory dwa razy droższe. Po rezygnacji Astaldi do inwestycji trzeba dołożyć astronomiczną kwotę, 22.03.19

Drogi i tory dwa razy droższe. Po rezygnacji Astaldi do inwestycji trzeba dołożyć astronomiczną kwotę, 22.03.19


ArchiwumPrywatność

Wiadomości biznesowe

Polska Prasa Biznes © 2005-2019