Polska Prasa »
» Pracodawcy RP: 8 na 10 Polaków chciałoby znać cenę przejazdu taxi przed kursem
Pozostałe
• Sopot: Politycy KO poparli kandydatkę na prezydenta miasta Magdalenę Czarzyńską-Jachim,
• Erbud zrobił ważny krok w dziedzinie ESG,
• GUS: stopa bezrobocia pod koniec ubiegłego roku wyniosła 5,1 proc.,
• Polska wyznaczyła nową osobę na dowódcę Eurokorpusu,
• Niemcy: Związek zawodowy pracowników handlu wzywa do strajku przed Wielkanocą,
• Największy polski deweloper ma się czym chwalić. Tyle zarobił w 2023 roku,
• Szef MON: polscy żołnierze pojadą do Paryża wspierać zabezpieczenie igrzysk olimpijskich,
• Szef MON: Kongres USA zaakceptował sprzedaż Polsce lotniczych środków bojowych,
• Kard. Nycz: Kościół, w którym zmniejsza się podział na czynnych i biernych - to Kościół jutra,
• Bytom: Miasto ogłosiło konkurs na projekt muralu,
• Kolejna część polskiej gospodarki wraca do poziomu sprzed pandemii,
• Zachodniopomorskie: Wspólny bilet na SKM i komunikację miejską w Szczecinie ma kosztować 250 zł,
• Raport: mniej konsumentów planuje oszczędzać na świątecznych zakupach niż rok temu,
• Śląskie: 106 kierunków do 30 państw w letnim rozkładzie Katowice Airport,
• Tabela kursów średnich NBP nr 063: A: NBP: 2024,
• Nowa Zelandia: Król Maorysów chce, by wieloryby miały takie same prawa jak ludzie,
• Powstanie specjalna firma promująca handel,
• Putin stara się przekonać Zachód, że wojna z Ukrainą jest jego ostatnią. Skąd to znamy?,
• Szefowa MRPiPS: ustawa wdrażająca dyrektywę UE ws. minimalnych płac prawie gotowa,
Money.pl, 22.03.2019
Blisko 80% Polaków chciałoby znać przybliżoną cenę przejazdu taksówką przed jego rozpoczęciem, wynika z badania opinii publicznej, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na zlecenie organizacji Pracodawcy RP. Badanie ponadto wykazało m.in., że GPS jest dla konsumentów tak samo dobry przy znajomości trasy przez kierowców, jak egzaminy z topografii.
Podobne.
• Badanie: 53 proc. ankietowanych Polaków spodziewa się wzrostu dochodów,
• Polaków przed VAT ocali... wojna cenowa?,
• Trzy czwarte Polaków spędza do 4 godzin wolnego czasu dziennie w internecie,
• Badanie: 62 proc. respondentów dba o wizerunek pracodawcy w social mediach,