Pozostałe
• USA: Indeks wniosków o kredyt hipoteczny MBA spadł o 2,7 proc.,
• Sejm: Komisja Ustawodawcza za projektem w sprawie ograniczenia fajerwerków,
• Roboty oczyszczą statki z pasażerów na gapę,
• Hiszpania: Żona premiera objęta śledztwem dotyczącym udziału w korupcji,
• Szef MON: w środę komisja obrony m.in. o wizycie szefa NATO i premiera Sunaka w Polsce,
• Czy JSW zaktualizuje strategię? Z większego wydobycia wyszły nici,
• Eksperci postulują, by proces wdrażania AI Act opierał się na konsultacjach publicznych,
• WIIW obniża prognozę inflacji w Polsce w 2024 r. do 4,5 proc.,
• Rosja: Rzecznik Kremla: zamierzamy rozszerzać "strefę buforową" na Ukrainie,
• Złoty odradza się po zapaści,
• Zwolnienia grupowe przyspieszają,
• Prezes PiS: Kamiński i Wąsik znajdą się na listach do PE,
• Pakistan i Iran wezwały Radę Bezpieczeństwa ONZ, by "powstrzymała Izrael",
• Budka: podejmę się wyzwania kandydowania do PE,
• Prokuratura Krajowa: adwokat, rektor jednej z warszawskich uczelni usłyszał zarzuty dot. korupcji,
• Orlen: Jest rekomendacja zarządu w sprawie dywidendy,
• Marszałek Sejmu nie wykona postanowienia TK ws. Trybunału Stanu dla prezesa NBP (aktualizacja),
Money.pl, 07.05.2019
Warszawa, 07.05.2019 (ISBnews) - Zamawianie przejazdu poprzez aplikację typu Uber lub Bolt jest już w Polsce niemal tak samo popularne, jak wzywanie taksówki przez telefon. Tę pierwszą metodę praktykuje 50% klientów, drugą 53%. Jest też znacząca grupa osób, która stosuje obie formy przejazdu - Polacy chcą mieć przede wszystkim wolność wyboru w miejsce monopolu taksówek, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Quality Watch na zlecenie Fundacji Forum Konsumentów.
Podobne.
• Nowa aplikacja dla turystów uatrakcyjni zwiedzanie Szczecina,
• Aplikacja może poprawić parkowanie w Tatrach Wysokich,