Pozostałe
• Świnoujście: Powstają torby z banerów wyborczych nowej prezydent miasta,
• Mazowieckie: Siostra była poszukiwana, brat wpadł z narkotykami,
• Śląskie: Zatrzymano czterech członków gangu zajmującego się przestępczością akcyzową,
• 130 lat temu Władysław Podkowiński zniszczył swój "Szał" - wcześniej obraz wywołał skandal,
• Puls Biznesu: PAŻP zainwestuje 1 mld zł,
• "Rz": Polacy chcą skończyć z płacowym tabu,
• USA: Senator Warner: uchwalenie pakietu dla Ukrainy nie byłoby możliwe bez przykładu Polski,
• Raport Amnesty International: Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla praw człowieka,
• UE: Raport: 6 mld euro unijnej pomocy dla uchodźców w Turcji nie poprawiło znacząco ich sytuacji,
• USA: Szef FBI: nie monitorujemy propalestyńskich demonstracji na uczelniach,
• Warszawa: Groził śmiercią, bo jedzenie było nieświeże,
• W czwartek w Sejmie informacja szefa MSZ o zadaniach polskiej polityki zagranicznej w 2024 r.,
• Włochy: Karczoch eksplodował podczas krojenia,
• Budowlany gigant liczy na pobudzenie inwestycji. Spłyną nowe pieniądze,
• ZUS: rośnie liczba ubezpieczonych cudzoziemców,
• Chiny zaprotestowały przeciwko włączeniu Tajwanu do amerykańskiej ustawy pomocowej,
• Większość planujących majówkowego grilla zrobi zakupy na promocjach,
• Notowania metali bazowych, węgla i paliw,
• Rentowności obligacji wybranych państw,
• Ameryka Łacińska: Plantatorzy zwiększają uprawy kakao z powodu wzrostu cen,
Forsal.pl, 25.06.2019
psav zdjęcie główneJak czytamy w gazecie, z najnowszego raportu grupy finansowo-ubezpieczeniowej Euler Hermes wynika, że ani brexit, ani wprowadzenie ceł przez USA nie są najpoważniejszymi zagrożeniami dla przemysłu samochodowego Europy. "Groźniejsze są przepisy UE ograniczające emisję dwutlenku węgla" - podaje dziennik. "15 kwietnia 2019 r. przedstawiciele Komisji, Rady i Parlamentu Europejskiego zgodzili się na zredukowanie średnich emisji CO2 w nowych samochodach osobowych o 15 proc. w 2025 r. i o 37,5 proc. w 2030 r. To najambitniejsze cele...
Podobne.
• W. Brytania: Szkocki rząd wycofał się ze zbyt ambitnych planów redukcji emisji,
• Węgry: Doradca premiera: jesteśmy zbyt małym krajem, aby móc opuścić UE,
• Górnicy chcą podwyżek. Uważają, że zarabiają zbyt mało,