Pozostałe
• Niemcy: Wszczęto dochodzenie przeciwko europosłowi z AfD, oskarżonemu o związki z Rosją i Chinami,
• Raport: branża wynajmu długoterminowego samochodów w Polsce wzrosła o ponad 8 proc.,
• UE: Parlament Europejski zatwierdził Akt o przemyśle neutralnym emisyjnie,
• Minister zdrowia: należy anulować obecne postępowanie w sprawie wyboru rektora WUM,
• Politico: Indie zmniejszają import broni z Rosji i otwierają się na zachodnie rynki,
• W AGH rozpoczęło działalność Studenckie Centrum Konstrukcyjne,
• Radom: Premiera spektaklu "Iwona, księżniczka Burgunda" na deskach Teatru Powszechnego,
• Kurski, Kamiński, Obajtek, Szydło, Brudziński, Kolarski wśród "jedynek" PiS do PE,
• Konieczny: nie osiągamy odporności populacyjnej przeciwko odrze,
• Narodziny giganta. Szykuje się wstrząs w globalnym górnictwie,
• Sikorski atakuje: Duda ma realizować politykę rządu,
• W czasie służby zmarł żołnierz WOT,
• KGHM się chwali: rekordowa produkcja srebra i miedzi,
• Strefa Gazy: Pracownik belgijskiej organizacji pomocowej zginął w izraelskim ostrzale,
• DW: Pentagon przygotowany do dostaw amunicji na Ukrainę,
• Polska giełda wciąż cierpi na brak debiutów i nowych emisji akcji,
• Chiny: wystartował statek Shenzhou-18 z trzema tajkonautami na pokładzie,
• Tusk: jestem pod opieką świetnych lekarzy, w przyszłym tygodniu będę gotowy do codziennych zajęć,
• Grabiec o rekonstrukcji: mamy wiele doświadczonych osób, które mogą wejść do rządu,
Money.pl, 23.08.2019
Polska dość szybko mogłaby spełnić wszystkie kryteria pozwalające na przyjęcie euro, ale nie mamy powodów, aby się z tym spieszyć. Andrzej Gut Mostowy, inicjator kampanii nieczasnaeuro.pl twierdzi, że nie widać wyraźnych korzyści, jakie by nam miała dać teraz wspólna waluta.
Podobne.
• Wizz Air uziemia kolejne maszyny i liczy pieniądze,
• Raport: coraz więcej ojców korzysta z urlopów rodzicielskich, ale nadal za mało,
• Hutniczy holding liczy na odbicie dzięki budownictwu,
• Francja: Macron: Europa jest śmiertelna, to, czy umrze, zależy od naszych wyborów,
• PKP Cargo przewozi coraz mniej, ale ma zyskać na unijnym planie,