Polska Prasa »
» Szukamy promocji, nie dajemy napiwków, nie częstujemy papierosem. Oto sposoby Polaków na OSZCZĘDNOŚCI
Pozostałe
• USA: PKB w IV kwartale 2023 r. wzrósł o 3,4 proc. SAAR kdk,
• USA: Liczba nowych bezrobotnych w ubiegłym tygodniu: 210 tys.,
• Afganistan: Lider talibów zapowiada kamienowanie kobiet za cudzołóstwo,
• Gdańsk: Dulkiewicz: w kolejnej kadencji powstaną m.in. Dom Literatury i nowa hala MTG,
• W. Brytania: Szkocki parlament zaczyna prace nad ustawą o wspomaganym umieraniu,
• Do prokuratury wpłynęło zawiadomienie dot. M. Wąsika i incydentu z policyjnym Black Hawkiem,
• Szmyhal: zakładamy, że powstaną wspólne przedsiębiorstwa zbrojeniowe na terenie Polski i Ukrainy,
• Giełdowy broker mocno zwiększył liczbę klientów,
• Litwa: Od maja 2025 r. kraj zacznie odchodzić od monet jedno- i dwucentowych,
• Warmińsko-mazurskie: Nowy rezerwat przyrody "Jezioro Mścin,
• Polscy żołnierze będą chronić olimpiadę,
• Rakiety z USA. Potężne wzmocnienie Wojska Polskiego,
• Izrael: Armia: bilans terrorystów zabitych w szpitalu Al-Szifa wzrósł do ponad 200,
• Chorzów: W mieście rusza inwestycja, która stworzy kilkadziesiąt miejsc pracy,
• Sztab Generalny WP: szef obrony Sił Zbrojnych Francji z wizytą w Polsce,
• Buczyńska: ruszył konkurs na stanowisko dyrektora Narodowego Instytutu Wolności - CRSO,
• Ropa czeka na OPEC i na... Ukrainę,
Dziennik.pl, 27.08.2019
Ponad połowa Polaków kupuje głównie podczas promocji, dwóch na pięciu zawsze szuka bezpłatnych miejsc do parkowania, a co trzeci rodak nie płaci napiwków - wynika z badania "Zwyczaje finansowe Polaków". Dodano, że prawie każdy znajdzie za to pieniądze na zaproszenie gości.
Podobne.
• Tusk: niezależnie od tego kto rządzi, w kwestii pomocy dla Ukrainy nikt i nic Polaków nie podzieli,
• Badanie: 53 proc. ankietowanych Polaków spodziewa się wzrostu dochodów,
• Polaków przed VAT ocali... wojna cenowa?,
• Branża moto mocno liczy na ożywienie gospodarki,
• Na węglu wciąż wyrastają gospodarcze potęgi. Oto mocny przykład,
• Polska artyleria precyzyjna jak nigdy. Oto ASCA,
• Kosiniak-Kamysz: nie szukamy zwady, ani sporów; kampania budzi swoje emocje,
• Ardanowski: szukamy rozwiązania, które pozwoliłoby rządowi wpływać na poziom cen produktów rolnych,