Polska Prasa »
» Zenith prognozuje wzrost polskiego rynku reklamowego o 3,1% r/r w 2019 r.
Pozostałe
• MTS nakazał Izraelowi zwiększenie dostaw pomocy humanitarnej do Strefy Gazy,
• Siemoniak: z audytu wyłania się obraz służb specjalnych, które popełniały mnóstwo błędów,
• Maria Strutyńska bohaterką kolejnego odcinka cyklu IPN "Nie tylko Ulmowie",
• Litwa: Resort obrony: Holandia wyśle do nas na ćwiczenia system Patriot,
• Sensacyjny odczyt inflacji w marcu,
• Rośnie grono partnerów i sponsorów Europejskiego Kongresu Gospodarczego,
• Armenia: Władze zakazały nadawania propagandowych rosyjskich programów telewizyjnych,
• Sytuacja w rolnictwie niekorzystna, prognozy również nie najlepsze - GUS,
• Zandberg: Marszałek przekonał się na czym polega "efekt Streisand",
• Siemoniak o śledztwie ws. FS: decyzje sądu potwierdzają, że służby działają we właściwym kierunku,
• Lotnictwo drugiej gospodarki świata ciągle ma pod górkę,
• Dodatkowe nocne pociągi na lotnisko Kraków Airport w związku z nowym rozkładem lotów,
• Abp Jędraszewski: niektórzy rządzący usiłują zafundować narodowi holokaust nienarodzonych,
• Górniczy gigant zwiększył dostawy węgla. Energetyka bez obaw,
• "Przyjaciele" z Gabonu, czyli jak Rosja omija sankcje,
• Zwolnień nie będzie? Nowe dane mogą uspokajać,
• BIEC: Wskaźnik Rynku Pracy w III pozostał na poziomie 67,7 pkt,
• Francja: Inflacja HICP w marcu wyniosła 2,4 proc. rdr,
• Elbląg: KAS zlikwidowała magazyny z 99 nielegalnymi automatami do gier,
Money.pl, 07.10.2019
Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. do 3,1% z 3,9%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB, podała agencja. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%, a ich suma zamknie się w kwocie 640 mld USD.
Podobne.