Pozostałe
• Po otwarciu sesji DJI spada o 0,12 proc., S&P 500 zyskuje 0,26 proc.,
• e-petrol.pl: obecnie tankowanie benzyny 95 jest o 3 gr droższe niż w połowie kwietnia,
• Bosak o wyprowadzaniu Polski z UE: Respektujemy wolę Polaków,
• Izrael: Minister obrony: wyeliminowaliśmy połowę dowództwa Hezbollahu,
• Pasażerowie lecący do Paryża muszą się liczyć z odwołaniem lotów,
• W. Brytania: Minister obrony: kraje NATO powinny wydawać na obronę min. 2,5 proc. PKB,
• Śląskie: GZM wesprze pomysły gmin na mikrowyprawy, które odbędą się w święto Metropolii,
• Rada Krajowa PO zatwierdziła listy KO do Parlamentu Europejskiego,
• KE wypłaciła Ukrainie 1,5 miliarda euro w ramach pomocy makroekonomicznej,
• Bruksela walczy z plastikiem. Co będzie zakazane?,
• Czy marszałek Sejmu ma konstytucję za nic?,
• Bartłomiej Sienkiewicz złożył dymisję!,
• Polska firma dostarcza trotyl Amerykanom,
• NBP opublikuje najnowszy Szybki Monitoring 25 kwietnia 2024 r.,
• USA: Zamówienia na dobra trwałe w marcu wzrosły o 2,6 proc. mdm,
• UOKiK: cztery decyzje ws. zmów przetargowych, suma kar 650 tys. zł,
• W Sejmie informacja Prokuratora Generalnego o użyciu Pegasusa,
• Polska firma opracowała dwa chwytaki do użycia na orbicie,
• Badanie: Polacy są drugim po Grekach najdłużej pracującym narodem w UE,
GazetaPrawna.pl, 09.10.2019
Przywykliśmy do myślenia o kliencie w kontekście płci, wieku, wykształcenia czy miejsca zamieszkania. Patrząc na niego przez pryzmat tych kategorii, tworzymy treści, produkty oraz usługi dla milenialsów, dla kobiet, dla seniorów. Czy jednak to dziś wystarcza, aby odbiorca chciał nas słuchać? Czy takie podejście gwarantuje sukces w biznesie?
Podobne.