Pozostałe
• Musk odwołał wizytę w Indiach,
• Ukraina: Ataki dronów w ośmiu obwodach Rosji,
• Zełenski podpisał dekret, zakazujący wojskowym hazardu w Internecie,
• Tankowiec u wybrzeży Gotlandii powiązany jest z rosyjskim oligarchą?,
• Tak ekologia zmienia 70-letnią walcownię ArcelorMittal,
• Nielegalny wyrąb lasów płuc świata wzrósł o 40 proc.!,
• Minister finansów: unijne restrykcje bardzo łagodne,
• Ukraina: Media: wywiad potwierdza ataki dronów w ośmiu obwodach Rosji,
• W. Brytania: Resort obrony: pierwszy raz Ukraina zestrzeliła rosyjski bombowiec strategiczny,
• Mazowieckie: Otwarcie wystawy "Dar Paderewskiego" w Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim - w czwartek,
• Ukraina: Prezydent Zełenski podpisał dekret, zakazujący wojskowym hazardu w Internecie,
• Powstaje cyfrowa kolekcja żuławskich zabytków,
• Radio Poznań z okazji swoich 97. urodzin zaprosiło do siebie słuchaczy,
• Firmy przekonują się do silversów,
• Ukraina nie odpuści. Czeka nas czołowe zderzenie,
• Irak: Służby: w czasie nocnej eksplozji w powietrzu nie było ani dronów, ani samolotów bojowych,
• W Tatrach przybywa śniegu; lawinowa dwójka,
• Podkarpackie: GDDKiA: koniec utrudnień zw. z protestem rolników na przejściu granicznym w Korczowej,
• Łotwa: MON: Koalicja dronów zebrała 500 mln euro,
• Opole: Nieco mniej obcokrajowców płaci składki na ZUS,
Forsal.pl, 19.10.2019
psav zdjęcie główneKto wyciął polską kolej? Czy możemy wskazać kogoś, na kim spoczywa największa odpowiedzialność? Niestety nie. Nie można też wskazać jednej partii, która przyczyniłaby się do tego procesu bardziej niż inne. To może ogólniej: politycy? Politycy nie zrozumieli funkcji, jaką kolej mogłaby pełnić w transformującym się państwie. Ale wina leży też po stronie osób zarządzających koleją, które nie poradziły sobie z dostosowaniem oferty do zmieniających się warunków. A skąd to niezrozumienie? Kolej po prostu uznano za kolejny sektor...
Podobne.
• Badanie: 22 proc. firm w Polsce planuje przyjmować do pracy osoby po 60.,
• Co grozi Polsce za nadmierny deficyt? "Ewentualne rekomendacje powinny być łagodne",
• Rozwój tych kolei w Polsce pędzi. 100 proc. wzrostu w 10 lat,
• Siemoniak: historia z amunicją pokazuje, do jakiego stanu został doprowadzony polski przemysł,
• Dorota Brejza o Pegasusie: byliśmy niszczeni przez lata, to jest historia wielkiej krzywdy,