Pozostałe
• W. Brytania: Szkocka koalicja rządowa rozpadła się przez spór o redukcję emisji gazów,
• Litwa: Minister: pójdziemy w ślady Polski w sprawie mobilizacji ukraińskich mężczyzn za granicą,
• Parlament Europejski potępił wybory w Rosji, nazywając je farsą,
• CBOS: 44 proc. dobrze ocenia działalność prezydenta; 49 proc. - niezadowolonych z niej,
• Politico: koniec niezależnej telewizji publicznej w Słowacji,
• Francuskie inwestycje w Polsce osiągnęły wartość 108 mld złotych,
• Kuźmiuk: własna waluta chroni nas przed szokami zewnętrznymi,
• Konieczny: solidarność z Kijowem jest dzisiaj polską racją stanu,
• A. Grzyb: UE zmienia wraz z cyklem politycznych zmian, które odbywają się w państwach członkowskich,
• Włochy: Prezydent: konieczna jest jedność narodowa wokół antyfaszyzmu,
• Synoptyk IMGW: piątek w całym kraju z większą ilością słońca,
• Gdańsk: W mieście trwają ćwiczenie przeciwpowodziowe,
• Prognoza pogody na 26 kwietnia,
• Gliwice: Po raz pierwszy w Polsce zastosowano u pacjentów radioterapię adaptacyjną,
• UE: Szefowa PE podziękowała Jerzemu Buzkowi za pracę w europarlamencie,
• Bosak: polska polityka zagraniczna nadal jest zakładnikiem polityki wewnętrznej,
• Wyniki lepsze od prognoz. Będzie dobry rok Alior Banku?,
Forsal.pl, 14.12.2019
psav zdjęcie główneW ostatnich dekadach emisje dwutlenku węgla udało się ograniczyć w Europie w niemal każdej dziedzinie gospodarki jedynym wyjątkiem pozostał transport. A to dlatego, że ten sektor, w odróżnieniu od przemysłu i energetyki, nie był do tej pory zbyt mocno regulowany. Europa ma potężny przemysł motoryzacyjny, który twardo broni swoich interesów. Ograniczenia w transporcie budzą także kontrowersje, więc politycy, domagający się od Kowalskiego i Schmidta zmian codziennych przyzwyczajeń, nawet na rzecz tak szczytnych celów jak walka...
Podobne.
• Chcę wierzyć, że to jest walka o wizję Warszawy,
• Mimo ostatniego rekordu walka ze smogiem trwa o wiele za długo,
• Wybory w Turcji. Trwa walka o Stambuł i Ankarę,