Polska Prasa »
» Plik produktowy a branżowość, czyli feed idealnie dopasowany do twojego biznesu
Pozostałe
• MF: Do Polski napłynęło w marcu 1,819 mld euro środków z UE,
• Nowy szef robi porządki w NASK,
• Alior Banku zaskoczył rynek. Zysk powyżej oczekiwań,
• Prezydent Duda przybył do Sejmu, wysłucha informacji szefa MSZ,
• Solidarność alarmuje: rząd nie skonsultował ważnego dokumentu. To groźne,
• Idziesz do lekarza? Twoje dane są zagrożone!,
• Czy obligacje skarbowe dadzą zarobić? Sprawdź szczegóły,
• Rosja zniszczy Polskę za nuclear sharing? Nowe groźby,
• Rarytas z NBP. Numizmatyczna okazja na rocznicę złotego,
• Minister cyfryzacji oszukany w sieci!,
• USA: DS zgodził się sprzedaż Polsce rakiet AARGM-ER,
• GfK: Niemcy: Indeks nastrojów konsumentów na maj: -24,2 pkt,
• Misja Polaka w kosmosie może się opóźnić,
• Złoty rano w czwartek tracił do euro i franka, zyskiwał wobec dolara,
• Pomorskie: Wojsko nadal poszukuje płetwonurka GROM-u w Zatoce Gdańskiej,
• KE wypłaciła Ukrainie w ramach pomocy 1,5 mld euro,
• MF: Do Polski napłynęło w lutym 216,3 mln euro środków z UE,
• Biden podpisał ustawę o pomocy dla Ukrainy, Izraela i Tajwanu,
• PE przyjął przepisy wzmacniające walkę z praniem brud. pieniędzy,
GazetaPrawna.pl, 03.08.2020
Feed jest właściwie niezbędny w sklepach internetowych. Zawiera informacje o sprzedawanych produktach ich cenie, dostępności czy innych atrybutach. Przydaje się w wielu kanałach marketingowych, począwszy od reklam PLA, poprzez sieci afiliacyjne, a skończywszy na porównywarkach cenowych. Czy jednak w każdej branży powinien wyglądać tak samo?
Podobne.