Pozostałe
• USA: Paweł Kowal: propozycja Dudy ws. podniesienia wydatków obronnych do 3 proc. PKB jest ryzykowna,
• Złoty w piątek rano stracił wobec głównych walut,
• Iran: Władze zniosły ograniczenia dotyczące lotów,
• Wiceminister finansów: przegląd wskaźników referencyjnych potrwa ok. 3 miesięcy,
• Sądy prowadzą wiele śledztw dot. Orlenu, badają m.in. fuzję z Lotosem,
• Rzecznik KBW informuje o przebiegu II tury wyborów samorządowych,
• Gen. Gielerak: w razie wojny wojskowa służba zdrowia będzie wspierać głównie wojsko (wywiad),
• Schudrich: jak powstańcy z getta będziemy walczyć o wolność Państwa Izrael,
• Argentyna: Mimo kryzysu Senat przyznał sobie podwyżki diet o 136 proc.,
• Każdy próg ghetta będzie twierdzą 81 lat temu wybuchło powstanie w getcie warszawskim,
• Toruń: Zaleski: budowa ECF Camerimage przyda miastu rangi (wywiad),
• USA: Propalestyńskie demonstracje na nowojorskiej uczelni; 100 aresztowanych,
• Iran: Źródła NYT: wybuchy w bazie wojskowej niedaleko Isfahanu,
• Dobry piłkarz potrafi się powstrzymać,
• Tam na "majówkę" nie jedź: Alarm terrorystyczny,
• Kanada: W akcję ratunkową młodej orki włączyła się skrzypaczka,
• Prognoza pogody na 19 i 20 kwietnia,
• Ekspert: mamy wciąż wysoki wskaźnik amputacji kończyn dolnych, ale próbujemy to zmienić,
• Przeszczep skóry pozwoli lepiej zadbać o inne przeszczepy,
• Konta "zamrożone" przez długie lata. Przedsiębiorcy są zakładnikami opieszałości sądów,
WNP.pl, 23.11.2021
Umowę na opracowanie projektu budowlanego 4-kilometrowego tunelu dalekobieżnego dla Kolei Dużych Prędkości w Łodzi podpisali we wtorek przedstawiciele spółki CPK z konsorcjum firm Metroprojekt oraz Sud Architekt Polska. Prace budowalne mają ruszyć w 2023 roku.
Podobne.
• Radom: Podpisano umowę na budowę dwóch brakujących trybun na stadionie Radomiaka,
• Zabrze: Podpisano warunkową umowę sprzedaży 50 ha dawnej KWK Makoszowy,
• W resorcie funduszy dyskutowano z branżą o wyzwaniach związanych z projektem Kolei Dużych Prędkości,
• Lubelskie: Podpisano umowę na budowę MOP-ów przy obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego,
• Wojska Obrony Cyberprzestrzeni pomogą w ochronie kolei w Polsce,
• Wrocław: Kasztelowicz: dużo pracy przed PiS, by w dużych miastach odbudować poparcie,
• Takiej modernizacji na kolei jeszcze nie było. Pochłonie 5 mld zł,
• Podwyżki cen w ’24 r. zapowiada 65 proc. średnich i dużych firm,
• Zandberg: kolej dużych prędkości to kwestia polskiej racji stanu,
• Wiceszef MI dla "GW"": Budowa I linii kolei dużych prędkości w Polsce mogłaby się zacząć za 2,5 roku,