Pozostałe
• Władysław Kosiniak-Kamysz: Europa powinna być liderem. Ale musi zainwestować,
• Czeski punkt widzenia, czyli świadomie o atomie,
• To koniec bajki o autobusach na wodór? Apele o zmianę praw fizyki nie wystarczą,
• Pieniądze dla PiS, czyli dlaczego nie należy denerwować elektoratu,
• Azoty myślą o sprzedaży swojego niemieckiego biznesu,
• Kolejny cios dla Europy. Ceny mogą wystrzelić,
• Parytet na EUR/USD coraz bliżej,
• Ale jatka! Walec zwolnień ruszył u rosyjskiego giganta,
• Testowe tankowanie cigąnika Renault paliwem HVO,
• Ekspert rynku IPO ocenia kiepski czas na GPW. "To byłoby znakomitym otwarciem roku",
• Tak przedstawia się produkcja węgla w JSW,
• Mają miliony pacjentów w Polsce, teraz idą na giełdę. "Silna pozycja",
• Europa nie nadąża z nowymi wiatrakami. Decydują trzy czynniki,
• Ile można pisać o silnym dolarze?,
• Rusza Polski Zielony Fundusz,
• Żabka wśród największych gwiazd europejskich parkietów. Skokowy wzrost wartości IPO,
• Pojawił się przełomowy pomysł ws. cen ropy,
• 3351 zł za zjazd do kopalni. Pierwsza licytacja za nami,
• Popłoch w Gazpromie. Planują duże zwolnienia,
• Potężny minus na rachunku obrotów bieżących,
WNP.pl, 19.11.2024
Dla Orlenu skończył się okres wysokich marż rafineryjnych. Wracamy zatem do czasów, gdy marże są normalne - stwierdza w rozmowie z WNP.PL główny ekonomista Orlenu Adam Czyżewski. Ta informacja ma bardzo duże znaczenie dla polskich kierowców. Oznacza bowiem, że w ciągu roku, a może nawet dwóch lat ceny paliw na stacjach nie powinny znacznie rosnąć.
Podobne.
• Polska może "przegrać swoją szansę". Ten plan ma być ratunkiem,
• Prezes Orlenu odszedł z władz spółki energetycznej,
• Akcje Orlenu wystrzeliły z początkiem roku,
• Ten operator postawił już w Polsce 9 tysięcy automatów paczkowych,
• Regionalny rywal Orlenu zwiera szyki i rzuca mu wyzwanie w samej Polsce,
• Ten kraj żużyje więcej węgla niż Unia Europejska i USA razem wzięte,